panorama

panorama
A Dream is a passion. A Vision is a goal.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.
INSPIRATION IS AN UNLIMITED POWER

pondělí 26. března 2012

Týdenní souhrn 19.3. - 25.3.

Pondělí 19-3-2012
Slunečné počasí, občas zamračeno. Teplota se pohybuje okolo 10°C. Dávám si klasickou 12,5km trasu po okolí. Dnes je opravdu silný protivítr, který ztěžuje podmínky k běhu. Nakonec jsem spokojen, trasu zvládám rychle, zhruba za 50min.

Úterý 20-3-2012
RD + škola

Středa 21-3-2012
RD + škola

Čtvrtek 22-3-2012
RD + škola

Pátek 23-3-2012
Odpoledne po škole se konečně dostávám opět k běhu. Panuje slunečné počasí a teplota okolo 15°C.
Vydávám se na klasiku = 18,5km kolem města a do vedlejší vesnice se závěrečným 3km výběhem k rozhledně s převýšením 200m. Dnes běžím pod taktovkou mého známého Tomáše, který jede celou trasu na kole a udává tempo.

Sobota 24-3-2012
Dnes poprvé v novém roce vytahuji kolo a vydávám se na cyklovýlet. Po obědě už šlapu do pedálů a vydávám se vstříc dobrodružství. Po několika kilometrech po rovince se dostávám k lesu a prudkému stoupání. Poté dále pokračuji hlouběji do lesa a po červené značené trase pro turisty pokračuji v jízdě. Vydávám se do neznámých končin, kde jsem zatím na kole nikdy nejel, ani zde neběžel. Terén se postupně zhoršuje a od zbytků sněhu a vody, se dostávám do bláta a různé spleti větví a popadaných stromů. Dalo by se říci, že už na kole nejedu, ale neustále ho přenáším přes různá jezera plná vody a bahna, nebo pro změnu musím překonat opravdu statné polámané a popadané stromy, ležící mi v cestě. Připadám si jako na vojenském cvičišti, jen s tím rozdílem, že místo těžkého batohu na zádech, neustále přenáším kolo vlastními silami v rukou. Značení trasy je opravdu kvalitní, občas dávám na svůj vlastní instinkt a prostě jedu, nebo se spíše sunu kupředu. Nervy pracují, nadávám sám sobě. Ještě v 18h, když už pomalu zapadá slunce, bloudím v lese. Konečně vidím světlo skrze okraj lesa a jsem šťastný jako blecha. Dostávám se na cestu, po které už konečně můžu usednout na svůj stroj a pokračovat v jízdě. Následuje zhruba 3km sjezd od lesa k vesnici a zhruba posledních 15km domů.
Do cíle dorážím v 19h, když už je slunce někde v dáli a teplota také rapidně klesla. Dnešní celkový počet najetých 50km mě moc netěší, ale jsem rád, že jsem konečně doma, živ a zdráv.

Navic jsem si z dnešního výletu odnesl jedno ponaučení: Značená trasa lesem pro turisty, není vhodná pro cykloturisty.

Připojuji také foto:






Snad nebudu pokutován, nemám u sebe doklady totožnosti :-/



Neděle 25-3-2012
Po včerejším nevydařeném výletu na kole nemám na nic náladu, ale to bych nebyl já, kdybych se nevydal ven. Únava je znát, nejde to tak, jak bych si představoval. Vybíhám před polednem za slunečného počasí a mírným tempem zdolávám 20,5km. Vítr je dnes opět proti mně a dává mi zabrat.







2 komentáře:

  1. Obdiv za to kolo na turisticke trase.. Z fotek je videt, ze to rozhodne nebylo easy..:).
    Drzim palce, 12:)

    OdpovědětVymazat
  2. Diky, popravde jsem fotil jen tu cast cesty, ktera byla jeste uchazejici, nechtel jsem totiz pokazde vytahovat fotak, kdyz jsem se nekde brodil nebo prelezal popadane stromy a bloudil nekde v lese :-D

    OdpovědětVymazat