panorama

panorama
A Dream is a passion. A Vision is a goal.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.
INSPIRATION IS AN UNLIMITED POWER

neděle 4. března 2012

Týdenní souhrn 27.2. - 4.3.

Pondělí  27-2-2012
16,5km trail po okolí

Úterý 28-2-2012
Relax/Regenerace - venku sněží/prší

Středa 29-2-2012
11,5km kolem přehrady s běžcem Járesem Křížem

Čtvrtek 1-3-2012
RD

Pátek 2-3-2012
12,5km po okolí

Sobota 3-3-2012
RD

Neděle 4-3-2012
20,5km trail, Hradisko, Lokov - 550m nastoupáno + NB MT101RX

Celková kilometráž: 61km

Nedělní výlet byl super. Užil jsem si terénu, jak jen to šlo. Sníh+led+voda+bláto, s tím vším jsem se dnes setkal. Vybíhám z domu, suchá silnice. Dostávám se o 200m výše a 5km dále od domu a bořím se skoro po kolena do sněhu, to jsem vážně nečekal. Zároveň si musím dávat pozor, jelikož před sebou mám asi 2km stoupání a celá cesta je jedno velké kluziště. Tudíž musím zpomalit a podvolit se dnešním nepříznivým podmínkám. Domů dorazím v pořádku a zdráv, jsem spokojen s vlastním výkonem :-)
Každému bych přál zažít ten pocit volnosti, když běžíte přírodou, nasloucháte jí a přijímáte od ní energii, která vás naplňuje a dobíjí vám baterie. V dnešní moderní době, ale už spousta lidí nevnímá tento dar, sportovat chodí do fitness klubů a každého zajímá jak, kde a kolik peněz se dá vydělat. Svět se ubírá špatným směrem a každý to ví, ale nikdo z nás, obyčejných, bezvýznamných lidí s tím nic nezmůže. Nakonec můžu jen sdělit: Každý svého štěstí strůjcem.



trasa 4.3. neděle

Žádné komentáře:

Okomentovat