panorama

panorama
A Dream is a passion. A Vision is a goal.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.
INSPIRATION IS AN UNLIMITED POWER

pondělí 27. února 2012

Pondělí a 16,5km

"Víkend byl známkou odpočinku a regenerace."

Dnes 27. 2. se mi neběželo zrovna dvakrát nejlépe. Nohám se nechtělo a já je nedokázal vyhecovat k lepšímu výkonu. Měl jsem pocit, jako bych zaběhl 50km, ale bylo to pouhých 16,5km. Doufám, že to bude už jen lepší a lepší. Opět jsem nazul mé nové otroky New Balance MT101RX. Běhat v nich, to je požitek jak pro tělo, tak pro duši.
Při posledních 2km na cestě k domovu jsem mile překvapen, potkávám běžeckého kolegu, tedy spíše kolegyni. Připojuji se k ní a společnými silami v klidném tempu dobíháme do cíle. Prohodíme ještě pár slov a rozcházíme se.


Trasa 27.2.


Žádné komentáře:

Okomentovat