panorama

panorama
A Dream is a passion. A Vision is a goal.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.
INSPIRATION IS AN UNLIMITED POWER

čtvrtek 19. prosince 2013

NEW BALANCE MT910BG a jiné zajímavosti:-)

Jelikož pomalu, ale opravdu pomalu nastupuje zima, byl jsem nucen si pořídit novou obuv s agresivním vzorkem na zimní (běžecké) výlety. Jako student nedisponuji horentní sumou peněz a byl jsem nucen vybírat v levnějším kraji. S přispěním "Ježíška" jsem si ale mohl dovolit botky, již zmíněné v nadpisu článku. Zaujaly mě jednak svým barevným provedením a také přívětivou cenou. Nejvíce jsem ale zvědav na funkčnost pěny NuFoam s udávanou minimální absorbcí vody.

Na ukázku připojuji foto
 
 
 
 

+Navíc nabízím pohled na další barevné provedení, které má opravdu něco do sebe:
 
+ krásné oranžovo-šedé provedení známých MT1210
 
Pro fajnšmekry: dříve jsem měl v plánu si na zimu pořídit tyto mocné pomocníky, ale jejich cena se stala pro mě soupeřem, který nakonec vyhrál...
 
THE NORTH FACE M ULTRA GUIDE GTX
 

Žádné komentáře:

Okomentovat