panorama

panorama
A Dream is a passion. A Vision is a goal.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.
INSPIRATION IS AN UNLIMITED POWER

sobota 1. prosince 2012

Zhodnocení roku 2012

Nálada? Pod psa...

 
Říkám to nerad, ale jak mám rád běh v přírodě, tak ho také nenávidím!
Jednoho krásného dne jsem se dočkal a komplikace si vybrali tu nejvyšší daň, mé zdraví.
Čeká mě ještě dlouhá cesta zpět na vrchol.  Chápu, mnoho z nás nemá na růžích ustláno a já můžu jen dodat, že momentálně probíhám velmi dlouhými trnitými loukami.
 
Nakonec jsem se dočkal aspoň velmi milého překvapení v podobě umístění běžců v seriálu RUNCHZECH. Konečné 7. místo v kategorii studentů už mi nikdo nemůže vzít :-)
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat