panorama

panorama
A Dream is a passion. A Vision is a goal.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.

Od běhání nic neočekávejte a získáte víc, než jste si kdy dokázali představit.
INSPIRATION IS AN UNLIMITED POWER

neděle 15. dubna 2012

21km městem perníku

Medaile za účast
14. dubna 2012
Letos bylo v mém plánu zúčastnit se opět 1/2 maratonu v Pardubicích. Můj první běh se zde uskutečnil minulý rok a tento závod jsem si okamžitě oblíbil. Žádná masová akce, ale pohodová atmosféra a příjemný počet lidí + skvělý diváci kolem trati. To je malý výčet kladů tohoto závodu.

Na mé letošní druhé účasti jsem byl mile překvapen v den závodu již od samého rána, jelikož to vypadalo na krásný slunečný den. Většina předešlých dní byla totiž ve znamení zatažené oblohy a nepříznivého klimatu. Od rána jsem tedy dobře naladěn a připraven na porci 21km. Start je naplánován na 12h s limitem pro uběhnutí této vzdálenosti nastaveným na 3h. Pro upřesnění se běží centrem města 3 okruhy po 7km se závěrečným finišem na Pernštýnském náměstí. Za startovního výstřelu vybíhá skupinka zhruba 1200 běžců na trať. První kolo absolvuji v pohodovém tempu, bez větších obtíží. Druhé kolo je moje tempo jistě o něco pomalejší, ale stále nemám problémy, které se mi doposud vyhýbali na každém závodu. Občerstvím se iontovým nápojem a pádím do třetího kola. Poslední okruh už jde celkem ztuha a dostavují se komplikace. Můj útok na čas pod 1:30h se zdá být nereálný. Dostávám malou, ale nepříjemnou křeč do stehenního svalu, s kterou bojuji poslední 2km + bolesti břicha. V hlavě si pohrávám s myšlenkou, co že jsem udělal před závodem špatně. V žádném případě ovšem nehodlám odstoupit a i s obtížemi dobíhám do cíle. Jsem neobvykle vyčerpán, ale spokojen s dokončením závodu. Výsledný čas 1:33h. Mentálně se již připravuji na svůj první maraton, který poběžím v Praze a také na zdolání časového limitu 1:30h, který bych rád zlomil na trati v Olomouci.


Na trati


V cíli závodu

Žádné komentáře:

Okomentovat